a

Chm

Biblioteca literaturii

Istorie

Istorie

Biblioteca Istoriei

marți, 6 noiembrie 2012

Oscilații continue, Inimi și destine


Oscilații continue, Inimi și destine



În inerția unui sărut cinetic
Gândul meu atoll, impuls mecanic
Pătrunde-n timp efemer dar magic
Iar frecvența inimi-mi pare lanț de amintiri
Un șir monoton de pasiuni pierdute
A cărei diagrame statico-cinematică
Izbește firavul simțământ invariant
În proiecți ortogonale ale sufletului meu
Ce acceleraza unghiular în  priviri făurite
De așa natură să mă-nfioare, și-mi pare
Creații divine închistate-n perpetum infinite
În marșul ce mă apropie de tine
Energia mea se stinge
Și rămân fără cuvinte
Lumea mea cuantică, lanțană de sfere
Se pierde în durere
Un compendium de suspine
Mă ajută să găsesc un silogism
O teoremă un algoritm
Să închei spunând de-ar fi doar atât
Te-aș iubi pană-n mormânt.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu