a

Chm

Biblioteca literaturii

Istorie

Istorie

Biblioteca Istoriei

miercuri, 7 noiembrie 2012

Umbre și cuvinte

ChMar Flam

 

Umbre și cuvinte

Și, deodată, în linistea adâncă
Două inimi bat vibrează încet
Trei cuvinte rascolite, cad stancă
Cu brutalitatea unui cărturar inert
 
Diluviul secundelor recente
În scurta lor mișcare pe atlaz,
Cuprinde camera, pe nesimțite
În răstimpul de extaz.
 
Martor la întregul joc
Eul meu privea neputincios
La mine și la a mea ființă
Al meu surâs și-al meu noroc,
Rămân pe apă ca pe foc
Râmân un sublim oximoron
În celebrul vis drept cântăreț afon.
În teatrul gol gându-mi fuge către public
Și așa, timpul, a încremenit, fatidic.
Dar tu esti prea sus demon angelic
Ce-n sinea-ti porți adâncul adâncurilor
Prăpastia unui răsărit mojic
Un atentat la sărutul dimineților
Un Seth al nopților piramidale
Pe sub porții, blesteme,
Zbori printre gânduri
Între rândurile mele .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu